Jak dodać wpis?
Aby dodać wpis należy wejść do podkategorii, w której chcemy dodać swoją stronę internetową. Wchodząc do podkategorii dostępny jest formularz umożliwiający dodanie wpisu. Wystarczy podać adres url strony, a pozostałe informacje są pobierane z META strony (tzn. tytuł, opis, słowa kluczowe). Jeśli system katalogu będzie mógł pobrać meta tagi strony wystarczy wówczas zmodyfikować wpis na unikalny i wypełnić brakujące pola dotyczące danych użytkownika. Jeśli system nie pobierze meta tagów, musisz wypełnić wszystkie dane formularza.
Tytuł powinien być oryginalny, trafny i nie przekraczać 75 znaków. Opis strony powinien być unikalny, nie powtarzać się na innych stronach. Opis powiniem mieć minimum 250 znaków. Słowa kluczowe, to kilka kluczowych słów lub fraz tworzących tagi katalogu.
Jeżeli strona znajduje się już w katalogu i chcesz dodać ją do kolejnej podkategorii, a nie wykorzstano jeszcze wszystkich limitów wystarczy wejść do podkaregorii (nowej, zasugerowanej) i wpisać adres strony. Strona automatycznie dodana będzie do wybranej podkategorii.
NA RAZ, DWA, TRZY. Znajdź odpowiednią podkategorie. Jeśli brakuje nazwy podkategorii, do której chcesz dodać stronę utwórz nową. Wpisz adres strony, wypełnij formularz i dodaj nowy wpis.